علت یاداوری عشق اول
یادآوری عشق اول بخاطر چیست؟
2019-01-20
درمان بچه های اوتیسمی
با فرزند اوتیسمی مان چطور رفتار کنیم؟
2019-02-03
مقابله با ترس از پرواز

مقابله با ترس از پرواز

روش های غلبه بر ترس از پرواز

آیا از پرواز با هواپیما می ترسید؟ به عبارتی ترس از پرواز دارید؟

چندین راه هست که می توانید با خیال راحت سوار هواپیما شده و بر این فوبیا غلبه کنید.

راه های مقابله با ترس از پرواز چه می باشند؟

1 : ببینید چه چیزهایی باعث ترستان می شوند

با چیزهایی که باعث ترستان می شوند، روبرو شوید و ببینید چقدر مضطرب می شوید.

هدف شناسایی اهداف خاصی می باشد که با آن ها می خواهید ترس تان را کنترل کنید. درست زمانی که سطح اضطراب پایین می باشد.

پس دانستن این اهداف باعث می شود راحت تر با آن ها کنار آمده و بر ترس به وجود آمده غلبه کنید.

2 : با اطلاعات کامل سوار هواپیما شوید

اضطراب می تواند نادانی هم به همراه بیاورد، و منبعش می شود “حالا چی میشه اگه؟!”

این افکار فقط دانسته های شما را محدود می کنند به یک “چی میشه اگه؟”، که چشمتان روی حقیقت را می بندد.

با واقعیت ها روبرو شوید. اضطراب تان را از بین نمی برند، اما خیلی به مدیریت آن کمک می کنند.

3 : اضطراب و نگرانی تان را پیش بینی کنید

پیش بینی اضطراب تان باعث می شود ترستان را هم پیش بینی کنید.

اغلب بیشترین فشاری که اضطراب می آورد، و تجربه می کنید موقع پرواز است، اما پیش بینی دقیقی از اینکه چه احساسی آن موقع دارید، نیست.

مکررا خیلی بیشتر از چیزیست که تجربه می کنید.

4 : ترس را از خطر جدا کنید

اغلب اوقات جدا کردن ترس از خطر سخت است. بخاطر اینکه بدن دقیقا در هر دو مورد عکس العمل نشان می دهد.

مطمئن شوید که ترستان را به اضطراب تان چسبانده اید. به خودتان بگویید که اضطراب باعث هجوم افکار ترسناک می شود و باعث بروز آن اتفاقات می شود.

به یاد داشته باشید که احساس اضطراب، حکم در خطر بودن شما را ندارد.

حتی زمانی که فشار اضطراب به شما بیشتر می شود، ایمنی بیشتری دارید.

مقابله با ترس از پرواز

5 : بدانید که حس مشترک هیچ معنی ندارد

اول : اضطراب شما را با مشترک تان فریب می دهد

اضطراب شما را با فکر خطر فریب می دهد، با اینکه در ایمنی کامل می باشید. این احساسات شما مادامی که باشند، شما را از انجام کاری منع می کنند.

در صورتی که مدام این احساس را در خود داشته باشید، فقط اضطراب تان را تقویت می کنید.

دوم : می توانید اضطراب تان را از بین ببرید

به عنوان یک قاعده، برعکس احساسات مضطربی که دچارش می شوید، انجام دهید.

با حس اضطرابی که مدام می گوید کاری را انجام دهید، مقابله کنید، و به ناراحتی که اضطراب در پی اش به دنبال دارد فکر کنید.

6 : عواملی که شما را از پرواز می ترساند، حل کنید

برای مدیریت اضطراب آن هم زمان آشفتگی، از پروازتان بیشتر بدانید و اینکه چقدر محکم آن ها طراحی شده اند.

یادتان باشد که در امنیت کامل هستید.

7 : مهماندارها را مطلع سازید که به شما کمک کنند

کمک دیگر که ترستان را کمتر می کند، همراهی با مهماندارهاست که به شما کمک می کنند.

وظیفه شما اینست که واضح تر درباره اهداف تان بدانید و مفیدترین چیز برای شما چیست.

8 : برای هر پرواز ارزش قائل شوید

قرار گرفتن در معرض مواد فعال، باعث غلبه بر ترس تان می شود.

هر پرواز به شما این امکان را می دهد که از این فرصت راحت استفاده کنید.

هدف تمرین روی مغز است که بتوان با این حساسیت ها بیشتر روبرو شد و حلشان کرد.